migillus schrijft: Ignace schrijft: Democratie is beter dan een compromis
[...]
Is een compromis niet iets dat juist binnen een democratie kan worden bereikt? Ik geloof niet dat de grote dictators van de wereld veel met compromissen op hadden.
Dit in tegenstelling tot het Nederlandse poldermodel waar consensus en compromis zijn verworden tot kunstvormen.
Ik dacht bij het lezen van jouw post dat ik er eventueel nuttige informatie uit zou kunnen opdoen.
Dat bleek een grote vergissing te zijn.
Last Edit: 2007/11/06 18:43 By Ignace.
The administrator has disabled public write access.
Ignace schrijft: migillus schrijft: Ignace schrijft: Democratie is beter dan een compromis
[...]
Is een compromis niet iets dat juist binnen een democratie kan worden bereikt? Ik geloof niet dat de grote dictators van de wereld veel met compromissen op hadden.
Dit in tegenstelling tot het Nederlandse poldermodel waar consensus en compromis zijn verworden tot kunstvormen.
Ik dacht bij het lezen van jouw post dat ik er eventueel nuttige informatie uit zou kunnen opdoen.
Dat bleek een grote vergissing te zijn.
Jij niet idd.
Ik dacht even dat je veronderstelde dat ik nog iets met jouw post moet gaan doen (dus er iets van leren ofzo), aangezien het wel een reactie op een post van mij was.
Bleek ik me weer vergist te hebben